ОБЩИНА ХАРМАНЛИ обявява процедура по провеждане на подбор на персонал за Дневен център „Надежда“- гр.Харманли
ОБЩИНА ХАРМАНЛИ
ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ” 2014-2020
ПРОЕКТ BG05M9OP001-2.019-0007-С01
„Продължаваща подкрепа за деинституционализация на деца и младежи с увреждания и техните семейства в Дневен център „Надежда“-гр.Харманли“
ОБЯВЛЕНИЕ
На основание Заповед № РД-1933/11.12.2019г на кмета на Община Харманли, относно утвърждаване Процедура за избор на персонал по проект „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на деца и младежи с увреждания и техните семейства в Дневен център „Надежда“-гр.Харманли“, Договор № BG05M9OP001-2.019-0007-С01 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020
ОБЩИНА ХАРМАНЛИ
Обявява процедура по провеждане на подбор на персонал за Дневен център „Надежда“- гр.Харманли за следните длъжности:
Социален работник – 1 щ. бр.;
Педагог – 1 щ.бр.;
Психолог – 1 щ. бр.;
Логопед – 1 щ.бр.;
Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация, опит и лични качества. За обявените длъжности в Дневен център „Надежда” –гр.Харманли могат да бъдат наемани лица, които отговарят на следните минимални изисквания:
1.Социален работник
Изисквания за заемане на длъжността:
- Висше образование;
- Образователно - квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
- Професионално направление – социални дейности; специалност „социална педагогика“; професионален опит като социален работник или в сферата на социалните услуги;
- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
- да притежава компютърна компетентност – MS office; Excel, internet.
Цел на длъжността: социалните работници организират предоставянето на социалната услуга, участват в разработването на индивидуалните и групови планове за социални услуги и консултации, консултират потребителите и техните семейства и уреждат всички въпроси, свързани с приемането и социалната интеграция на децата и младежите в центъра.
Педагог
Изисквания за заемане на длъжността:
- Висше образование;
- Образователно - квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
- Професионално направление – социални дейности; педагогика/професионална квалификация-педагогика; учителска правоспособност
- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в социалната и образователна сфера;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
- да притежава компютърна компетентност – MS office; Excel, internet.
Цел на длъжността: педагозите са основният персонал за предоставяне на услугата, които са ангажирани ежедневно с дневната грижа. Изготвят индивидуални планове и програми за децата и младежите. Организират дневния режим на потребителите, ръководят и участват в корекционно-компесаторната работа, организират обучителния и възпитателен процес при провеждане на терапевтичните и рехабилитационни дейности, организират и участват в провеждането на музикални, културни и спортни занимания.
Психолог
Изисквания за заемане на длъжността:
- Висше образование;
- Образователно - квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
- Професионално направление – психология/професионална квалификация психолог
- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
- да притежава компютърна компетентност – MS office; Excel, internet.
Цел на длъжността: психолозите осигуряват психологическа подкрепа на децата и младежите, съобразена с индивидуалните им потребности. Организират и провеждат индивидуална и групова работа, помагаща тяхното личностно, когнитивно, емоционално и социално развитие и умения да се свързват с околните и да общуват ефективно.
Логопед
Изисквания за заемане на длъжността:
- Висше образование;
- Образователно - квалификационна степен – „Бакалавър”/„Магистър”;
- Специалност – логопедия/ специална педагогика;
- добро познаване на Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Цел на длъжността: Логопедите провеждат речева и говорна рехабилитация, както и консултативна грижа на децата и младежите в центъра. Изготвят програма за рехабилитационна работа, ще наблюдават и консултират педагозите и родителите в изпълнението на програмата и ще съдействат на децата и младежите с гласови и езикови нарушения, като прилагат терапевтични методи за преодоляването им.
Необходими документи:
- заявление за участие в конкурса /по образец/;
- документ за самоличност /за справка/;
- професионална автобиография;
- копие от документи за завършено образование;
- копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит /служебна, трудова или осигурителна книжка/;
- пенсионно разпореждане /в случай, че кандидатът е придобил право на пенсия/
Начинът на провеждане на подбора на кандидатите ще се осъществи на два етапа:
- Оценка по документи;
- Оценка на кандидатите чрез провеждане на интервю.
Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения: официалния сайт на Община Харманли – www.harmanli.bg
Място и срок за подаване на документите:
сградата на Общинска администрация - Харманли, пл.“Възраждане“ №1, всеки работен ден от 08,00 до 12,00 и от 13,00 до 17,00 ч.
Срока за подаване на документите е 25.01.2022г. включително
За информация: 0373/8-20-15
Лица за контакти:
Маргарита Костолова – ръководител проект „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на деца и младежи с увреждания и техните семейства в Дневен център „Надежда“-гр.Харманли“,
МАРИЯ КИРКОВА
Кмет на Община Харманли