Обявява процедура по провеждане на подбор на персонал за длъжността „Организатор дейности“ / Клубове на пенсионера/
ОП „ОБЩИНСКИ ПАРКИНГИ, ПАЗАРИ, ОТДИХ И ТУРИЗЪМ“
КЪМ ОБЩИНА ХАРМАНЛИ
Обявява процедура по провеждане на подбор на персонал
за длъжността „Организатор дейности“ / Клубове на пенсионера/ – 4 щ. бр.
Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация, опит и лични качества. За обявените длъжности в предприятието могат да бъдат наемани лица, които отговарят на следните минимални изисквания:
- образование - средно;
- професионален опит – не се изисква;
- организираност, отговорност, умение за работа и комуникация с възрастни хора, отзивчивост, спазване на лична и трудова дисциплина;
Цел на длъжността: Служителите имат за цел да съдействат за поддържане на социалните контакти и активното дълголетие на пенсионерите и инвалидите. Участват в организацията и провеждането на дейности и мероприятия със социален, здравен, културен и друг характер, както и подходяща трудова дейност.
Необходими документи:
- заявление за участие в конкурса /по образец/;
- документ за самоличност /за справка/;
- професионална автобиография;
- копие от документи за завършено образование;
- копие от документите, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж /служебна, трудова или осигурителна книжка/;
Начинът на провеждане на подбора на кандидатите ще се осъществи на два етапа:
- Подбор по документи;
- Събеседване.
Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения: официалния сайт на Община Харманли – www.harmanli.bg
Място и срок за подаване на документите:
ОП „Общински паркинги, пазари, отдих и туризъм”, гр.Харманли, ул. „Марин Велев” №1 всеки работен ден от 08,00 до 12,00 и от 13,00 до 17,00 ч.
Срока за подаване на документите е 18.07.2024г. включително
За контакти и информация: 0373/90-100 и e-mail: pazarharmanli@abv.bg
ЛЮБОМИР ЛАТЕВ /п/
Директор ОП „Общински паркинги, пазари, отдих и туризъм”