Обявление за конкурс за длъжността директор на ДГ "Детски свят" - гр. Харманли

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА КОНКУРС ЗА ДИРЕКТОР НА ДЕТСКА ГРАДИНА „ДЕТСКИ СВЯТ“ – ГР.ХАРМАНЛИ

 

О Б Щ И Н А     Х А Р М А Н Л И

На основание чл.90, ал.2 и чл.91, ал.1 от Кодекса на труда, във връзка с чл.217, ал.5 от Закона за предучилищното и училищно образование, чл.4 и чл.6, ал.3 от Наредба № 16 от 01.07.2022 г. за провеждане на конкурси за заемане на длъжността „директор“ в държавните и общинските институции в системата на предучилищното и училищното образование и Заповед № РД- 706 / 05.08.2024 г. на кмета на Община Харманли

 

ОБЯВЯВА:

1. Конкурс за длъжността директор на Детска градина „Детски свят“ – гр. Харманли

2. Кратко описание на длъжността:

   Директорът на общинската детска  градина планира, организира, ръководи и отговаря за реализиране на държавната политика в областта на образованието, учебно-възпитателния процес и цялостната административно-управленска дейност.

 3. Изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:

      3.1. да са придобили висше образование, с образователно-квалификационна степен  „магистър“;

      3.2. да имат не по-малко  от пет години учителски стаж, по смисъла на §1, т.3 от Допълнителните разпоредби на Наредба № 15 от 22.07.2019 г. за статута и професионалното развитие на учителите, директорите и другите педагогически специалисти;

     3.3. да имат придобито образование и професионална квалификация, които да позволяват изпълнението на чл.33, ал.4 от Наредба № 15 от 22.07.2019 г. за статута и професионалното развитие на учителите, директорите и другите педагогически специалисти;

     3.4. да са български граждани или граждани на друга държава, съгласно чл.213, ал.4 от Закона за предучилищното и училищно образование;

      3.5. да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер, независимо от реабилитацията, съгласно разпоредбите на чл.215, ал.1, т.1 и ал.2 от Закона за предучилищното и училищно образование;

      3.6. да не са лишени от право да упражняват професията;

      3.7. да не страдат от заболявания и отклонения, които застрашават живота и здравето на децата, определени с Наредба № 4 от 2016 г. за заболяванията и отклоненията, при които не може да се заеме длъжност на педагогически специалист.

   4. Начин на повеждане на конкурса:

        4.1. подбор по документи;

         4.2. писмен изпит, който включва решаване на тест /писменият изпит е свързан с познаването и прилагането на следните нормативни актове: Закон за предучилищното и училищното образование; Кодекс на труда; Наредба № 5 от 03.06.2016 г. за предучилищното образование; Наредба № 8 от 11.08.2016 г. за информацията и документите за системата на предучилищното и училищното образование; Наредба № 15 от 22.07.2019 г. за статута и професионалното развитие на учителите, директорите и другите педагогически специалисти; Наредба за финансирането на институциите в системата на предучилищното и училищното образование; Наредба за приобщаващото образование; Наредба № 10 от 19.12.2017 г. за познавателните книжки, учебниците и учебните помагала; Наредба №25 на Общински съвет – Харманли за условията и реда за записване, отписване и преместване на деца в общинските детски градини на територията на община Харманли; Наредба  № 26 на Общински съвет – Харманли за условията и реда за вписване на общинските детски градини и центрове за подкрепа за личностно развитие в регистъра на Община Харманли; Наредба № 27 на Общински съвет – Харманли за осъществяване на допълнителни образователни дейности в общинските детски градини на територията на община Харманли и др./;

         4.3. събеседване, което включва и решаване на казуси, и  защита на концепция за стратегическо управление на детската градина.

     5. Необходими документи, място и срок за подаването им:

         5.1.Кандидатите за участие в конкурса следва да представят следните документи:

  - заявление за участие в конкурса /по образец, съгласно Приложение №1 от Наредба № 16 от 01.07.2022 г. за провеждане на конкурси за заемане на длъжността „директор“ в държавните и общинските институции в системата на предучилищното и училищното образование/;

 - копие от диплома за придобита образователно-квалификационна степен на висше образование или удостоверение за признаване на придобито висше образование от чуждестранни висши училища и документ за придобита професионална квалификация "учител"; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номерът и датата на издаване и висшето училище, издало дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина висше образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация (НАЦИД), в заявлението се посочват номерът и датата на издаване, като копие на диплома или удостоверение не се прилага;

 -  копие от документ, удостоверяващ изискуемия стаж – трудова, служебна или осигурителна книжка, или копие на друг документ, удостоверяващ такъв стаж;

 - документ за проведен медицински преглед, удостоверяващ липсата на заболяванията по чл. 2 от Наредба № 4 от 2016 г. за заболяванията и отклоненията, при които не може да се заема длъжност на педагогически специалист – оригинал;

 - карта за предварителен медицински преглед (когато са изтекли повече от три месеца от последното прекратяване на трудовото/служебното правоотношение на кандидата);

 - концепция за стратегическо управление на Детска градина „Детски свят“ за период от три години до 10 стандартни печатни страници, едностранно разпечатани, формат А4, шрифт Times New Roman 12 pt, разстояние между редовете 1,15 lines; концепцията се представя в запечатан непрозрачен плик освен в случаите, когато заявлението и концепцията се подават по електронен път;

 - други документи, в това число: за придобита професионално-квалификационна степен, допълнителна квалификация и др.

       5.2. Място и срок за подаване на документи за участие:

       Документите за участие в конкурса следва да бъдат представени от кандидатите лично или чрез пълномощник в Центъра за административно обслужване на Община Харманли, адрес: ул.“П.Каравелов“ №4, в срок до 10.09.2024 г. включително, всеки работен ден от 07:30 часа до 18:00 часа.

      Заявлението и приложенията към него може да се подават и по електронен път на електронната поща на Община Харманли: obshtina@harmanli.bg, като в този случай заявлението и концепцията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Концепцията следва да бъде във формат PDF, в криптиран вид чрез един от следните формати: ".7z", ".zip" или ".rar".

      При подаване на заявленията на кандидатите или на пълномощниците им се предоставя или изпраща по електронна поща на кандидата длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.

      Заявленията се регистрират с входящ номер с дата, който се предоставя или изпраща на заявителя в случаите, когато заявлението е подадено по електронна поща.

       Заявления, подадени след изтичане на крайния срок, се регистрират, но не се разглеждат.

       Списъците и всички съобщения, свързани с конкурса, ще бъдат обявявани на електронната страница на Община Харманли: www.harmanli.bg

        За информация и справки: Маргарита Костолова, стая 312, тел:0373/82015, e-mail: m.kostolova@harmanli.bg. в срока за подаване на документи

        

 

 

МАРИЯ КИРКОВА    /п/

Кмет на Община Харманли 

Файлове:

заявление заявление