Конкурс за длъжността ГЛАВЕН ВЪТРЕШЕН ОДИТОР, към Звено за вътрешен одит при Община Харманли
На основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител, чл.13от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и във връзка със Заповед № РД-1608/23.10.2020г. на кмета на Община Харманли,
ОБЯВЯВА:
1. Конкурс за длъжността ГЛАВЕН ВЪТРЕШЕН ОДИТОР, към Звено за вътрешен одит при Община Харманли
2. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
- образование: висше;
- образователна степен:бакалавър;
- да отговаря на изискванията на чл.19 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор;
- професионален опит: 2години;
- ранг: IV младши;
- да отговаря на изискванията на чл.19 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор;
3. Начин на повеждане на конкурса:
- решаване на тест
- интервю
4. Необходими документи, място и срок за подаването им:
4.1. Кандидатите за участие в конкурса да представят следните документи:
- заявление за участие в конкурса / приложение № 3 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители/;
Към заявлението се прилагат:
- декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- копие от документи за придобитата образователно-квалификационна степен,
- копие от документите, които удостоверяват продължителността на професионалния опит;
- копие от сертификат "вътрешен одитор в публичния сектор", издаден от министъра на финансите след успешно положен изпит по чл. 53 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор или копие от валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор.
4.2. Място и срок за подаване на документи за участие:
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Информационния център на Община Харманли, ул.“П.Каравелов“ №4, в срок до 06.11.2020г вкл., всеки работен ден от 08,00 до 17,00 часа.
Документите за кандидатстване може да се подават по електронен път, на електронен адрес: obshtina@harmanli.bg, като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи.
Заявления, които са подадени след изтичане на посочения срок не се регистрират.
5. Списъците и други съобщения във връзка с конкурса се обявяват на интернет страницата на общината www.harmanli.bg
6. Кратко описание на длъжността, съгласно утвърдена длъжностна характеристика: Помага на Община Харманли да постигне своите цели, чрез прилагане на систематичен и дисциплинарен подход за оценяване и подобряване на ефективността на процесите за управление на риска, контрол и управление.
7. Размер на основната заплата за длъжността:
- минимален размер на основната месечна заплата – 610лв. /Размерът на основната месечна заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове и вътрешни правила, определящи формирането на възнаграждението/.
8. Длъжността се заема по служебно правоотношение.
МАРИЯ КИРКОВА
Кмет на Община Харманли