ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ ЗА ДНЕВЕН ЦЕНТЪР „НАДЕЖДА“- ГР.ХАРМАНЛИ ЗА СЛЕДНИТЕ ДЛЪЖНОСТИ
ОБЯВЛЕНИЕ
На основание Заповед № РД-1933/11.12.2019г на кмета на Община Харманли, относно утвърждаване Процедура за избор на персонал по проект „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на деца и младежи с увреждания и техните семейства в Дневен център „Надежда“-гр.Харманли“, Договор № BG05M9OP001-2.019-0007-С01 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020
ОБЩИНА ХАРМАНЛИ
Обявява процедура по провеждане на подбор на персонал за Дневен център „Надежда“- гр.Харманли за следните длъжности:
Детегледач – 4 щ. бр.;
Хигиенист – 1 щ.бр.;
Шофьор – 1 щ. бр.;
Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация, опит и лични качества. За обявените длъжности в Дневен център „Надежда” –гр.Харманли могат да бъдат наемани лица, които отговарят на следните минимални изисквания:
1.Детегледач
Изисквания за заемане на длъжността:
- образование - средно образование;
- професионален опит – не се изисква, но опитът в социалната или здравната сфера се счита за предимство;
- работа в екип, отговорност, спазване на лична и трудова дисциплина;
Цел на длъжността: детегледачите осигуряват ежедневна грижа за децата и младежите в центъра. Отговорни са за задоволяване на базовите потребности на потребителите - хранене, облекло, санитарно-хигиенни нужди, личен тоалет, преобличане и др. Подпомагат членовете на екипа при организиране и провеждане на мероприятия.
Хигиенист
Изисквания за заемане на длъжността:
- образование - средно образование;
- професионален опит - не се изисква;
- работа в екип, отговорност, спазване на лична и трудова дисциплина;
Цел на длъжността: Извършва всички дейности, свързани с поддържането на реда и чистотата в работните и битовите помещения, както и дворното място.Извършва редовно и качествено почистване и дезинфекция на помещенията, за които отговаря.
Шофьор
Изисквания за заемане на длъжността:
- образование - средно образование;
- свидетелство за управление на МПС – категория В;
- 5 години като водач на МПС, категория В;
- работа в екип, отговорност, спазване на лична и трудова дисциплина;
Цел на длъжността: Управлява и стопанисва отговорно осигурения му служебен автомобил, като извършва извозването на децата и младежите от дома им до центъра. Участва в поддръжката на материално-техническата база и прилежащото дворно пространство.
Необходими документи:
- заявление за участие в конкурса /по образец/;
- документ за самоличност /за справка/;
- професионална автобиография;
- копие от документи за завършено образование;
- копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит /служебна, трудова или осигурителна книжка/;
- копие от свидетелството за управление на МПС /за кандидатите за длъжността „шофьор“/
- пенсионно разпореждане /в случай, че кандидатът е придобил право на пенсия/
Начинът на провеждане на подбора на кандидатите ще се осъществи на два етапа:
- Подбор по документи;
- Събеседване.
Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения: официалния сайт на Община Харманли – www.harmanli.bg
Място и срок за подаване на документите:
сградата на Общинска администрация - Харманли, пл.“Възраждане“ №1, ет.3, стая 312 или ет. 2, стая 200, всеки работен ден от 08,00 до 12,00 и от 13,00 до 17,00 ч.
Срока за подаване на документите е 06.03.2020г. включително
За информация: 0373/8-20-15
Лица за контакти:
Маргарита Костолова – ръководител проект „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на деца и младежи с увреждания и техните семейства в Дневен център „Надежда“-гр.Харманли“,
Румяна Братанова - координатор проект „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на деца и младежи с увреждания и техните семейства в Дневен център „Надежда“-гр.Харманли“,
МАРИЯ КИРКОВА /п/
Кмет на Община Харманли