ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ ЗА ДНЕВЕН ЦЕНТЪР „НАДЕЖДА“- ГР.ХАРМАНЛИ ЗА СЛЕДНИТЕ ДЛЪЖНОСТИ

1557

 

ОБЯВЛЕНИЕ

На основание Заповед № РД-1933/11.12.2019г на кмета на Община Харманли, относно утвърждаване Процедура за избор на персонал по проект „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на деца и младежи с увреждания и техните семейства в Дневен център „Надежда“-гр.Харманли“, Договор № BG05M9OP001-2.019-0007-С01 по Оперативна програма  „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020

ОБЩИНА ХАРМАНЛИ

Обявява процедура по провеждане на подбор на персонал за Дневен център „Надежда“- гр.Харманли за следните длъжности:

Детегледач  – 4 щ. бр.;

Хигиенист – 1 щ.бр.;

Шофьор – 1 щ. бр.;

Персоналът се назначава на трудови договори на база на необходимите квалификация, опит и лични качества. За обявените длъжности в Дневен център „Надежда” –гр.Харманли могат да бъдат наемани лица, които отговарят на следните минимални изисквания:

1.Детегледач

Изисквания за заемане на длъжността:

  • образование - средно образование;
  • професионален опит – не се изисква, но опитът в социалната или здравната сфера се счита за предимство;
  • работа в екип, отговорност, спазване на лична и трудова дисциплина;

Цел на длъжността: детегледачите осигуряват ежедневна грижа за децата и младежите в центъра. Отговорни са за задоволяване на базовите потребности на потребителите - хранене, облекло, санитарно-хигиенни нужди, личен тоалет, преобличане и др. Подпомагат членовете на екипа при организиране и провеждане на мероприятия.

Хигиенист

Изисквания за заемане на длъжността:

-           образование - средно образование;

-           професионален опит - не се изисква;

-           работа в екип, отговорност, спазване на лична и трудова дисциплина;

Цел на длъжността: Извършва всички дейности, свързани с поддържането на реда и чистотата в работните и битовите помещения, както и дворното място.Извършва редовно и качествено почистване и дезинфекция на помещенията, за които отговаря.

Шофьор

Изисквания за заемане на длъжността:

-           образование - средно образование;

-           свидетелство за управление на МПС – категория В;

-           5 години като водач на МПС, категория В;

-           работа в екип, отговорност, спазване на лична и трудова дисциплина;

Цел на длъжността: Управлява и стопанисва отговорно осигурения му служебен автомобил, като извършва извозването на децата и младежите от дома им до центъра. Участва в поддръжката на материално-техническата база и прилежащото дворно пространство.

Необходими документи:

      - заявление за участие в конкурса /по образец/;

      - документ за самоличност /за справка/;

       - професионална автобиография;

       - копие от документи за завършено образование;

       - копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит /служебна, трудова или осигурителна книжка/;

        - копие от свидетелството за управление на МПС /за кандидатите за длъжността „шофьор“/

        - пенсионно разпореждане /в случай, че кандидатът е придобил право на пенсия/

Начинът на провеждане на подбора на кандидатите ще се осъществи на два етапа:

  • Подбор по документи;
  • Събеседване.

Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения: официалния сайт на Община Харманли – www.harmanli.bg

Място и срок за подаване на документите:

сградата  на Общинска администрация - Харманли, пл.“Възраждане“  №1, ет.3, стая 312 или ет. 2, стая 200, всеки работен ден от 08,00 до 12,00 и от 13,00 до 17,00 ч.

Срока за подаване на документите е 06.03.2020г. включително

 За информация: 0373/8-20-15

Лица за контакти:

Маргарита Костолова – ръководител проект „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на деца и младежи с увреждания и техните семейства в Дневен център „Надежда“-гр.Харманли“,

Румяна Братанова - координатор проект „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на деца и младежи с увреждания и техните семейства в Дневен център „Надежда“-гр.Харманли“,

 

 МАРИЯ КИРКОВА /п/

Кмет на Община Харманли