Харта на клиента на Община Харманли
Съдържание:
- Политика за управление на Община Харманли
- Мисия и цели на Община Харманли
- Стандарти за обслужване на потребителите на административни услуги, предоставяни от Община Харманли
- Ръководството, в лицето на Кмета на Община Харманли, официално декларира
ПОЛИТИКАТА ЗАУПРАВЛЕНИЕ НА ОБЩИНА ХАРМАНЛИ
като се ангажира да работи за:
Задоволяване на потребностите на гражданите и юридическите лица на територията на община Харманли чрез устойчив икономически растеж, повишаване на конкурентноспособността на общинската икономика, подобряване качеството на административните услуги и качеството на живот на населението в условията на прозрачност, законосъобразност, ефективност и ефикасност в действията на свободна от корупция администрация и в съответствие с изискванията за непрекъснато подобряване на свързаните с околната среда обстоятелства и за предотвратяване на замърсяванията в Общината, осигуряване и поддържане на здравословни и безопасни условия на труд и минимизиране на рисковете за човешкото здраве за всички работещи от и за името на Община Харманли
Политиката по управление на Община Харманли е резултат от ангажимента на общинското ръководство за минимизиране на замърсяванията и вредните въздействия върху околната среда и свеждане до минимални граници рисковете за здравето и безопасността на персонала при непрекъснато усъвършенстване на Интегрираната система за управление и в съответствие с действащото законодателство.
МИСИЯ
Мисията на Община Харманли е да обслужва обществения интерес ефективно и ефикасно, при максимален резултат и качество на обслужването, с минимален разход на финансови и човешки ресурси.
СТРАТЕГИЧЕСКИ ЦЕЛИ
- Осъществяване на законосъобразно местно самоуправление в условията на прозрачност, ефективност и ефикасност при административното обслужване.
- Оптимизиране на общинското предлагане и оказване на публични услуги.
- Улеснение на гражданите и юридическите лица при получаване на информация относно видовете административни услуги, при регистриране заявленията за услуги, при получаване на справки за текущото състояние на преписките, при получаване на информация за сроковете.
- Повишаване на качеството на работата по административното обслужванена Община Харманли
- Пресичане на прекия контакт между искащия услугата и служителят от администрацията, реално работещ върху предоставянето на услугата, предвид ограничаване възможностите за корупция.
НЕПОСРЕДСТВЕНИ ЦЕЛИ:
- Оптимизиране на процедурите по предоставяне на услуги;
- Намаляване размерът на разходите /изразено в пари и време/, необходими за извършването на административните услуги от общинска администрация;
- Елиминиране възможните корупционни практики;
- Създаване на добронамерена, делова обстановка за потребителите на административни услуги, предоставяни от Харманли
- Осъществяването на контрол върху дейността на служителите в общинска администрация, работещи по предоставянето на административните услуги.
Стандарти за обслужване на потребителите на административни услуги, предоставяни от община Харманли
СТАНДАРТ ЗА ОБСЛУЖВАНЕ |
|
Отношение |
|
Информация |
|
Равнопоставеност |
Ние се ангажираме да предоставим еднакъв достъп до услугите ни и равнопоставено отношение към всеки, който търси административна услуга, независимо от социално положение, образование, пол, възраст,етническа принадлежност или религиозни убеждения. |
Прозрачност |
|
Спазванена сроковете |
|
Обратнавръзка и комуникация |
|
Отговорност |
|
Уважаеми съграждани,
Всеки потребител на административни услуги, предоставяни от Община Харманли може да изрази своето мнение, предложение, жалба за неизпълнение на стандартите от нашите служители.
На всички писмено подадени молби и жалби общинска администрация отговаря писмено в 7-дневен срок от получаването на молбата/жалбата. В случаите, когато е необходима проверка, срокът на отговор е 1-месец.
/Забележка: На анонимно подадени жалби и молби не бихме могли да отговорим./
Подадените сигнали и предложения чрез:
- Анкетната-карта;
- предложения и забележки от гражданите,
относно административното обслужване в Община Харманли се обобщават и се докладват всеки месец на Кмета на Община Харманли, като се представят и конкретни предложения за приемането и прилагането на предложенията, получени от Вас.